Laatste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Julia Wagemaker - WaarBenJij.nu Laatste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Julia Wagemaker - WaarBenJij.nu

Laatste dag Sydney

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

10 Juli 2015 | Australië, Sydney

Hallootjes,

Helaas is de vorige blog een beetje mislukt erop gezet door gebrek aan internet en een goede computer hier, daarom proberen we het hier vandaag opnieuw.

Gister hadden we gelukkig een zonnige dag in Sydney en zijn we van Gucci beach naar Bondi beach gelopen. Het was echt heel gaaf, goed weer, veel surfers en mooie stranden. We zijn er ook achtergekomen dat mensen hier in Sydney liever gaan schaatsen op een mini schaatsbaan buiten dan zonnen op Bondi beach. Heel gek.

Vandaag was het helaas minder goed weer... We moesten vanochtend vroeg opstaan voor onze toer. We begonnen in een wildpark waar we onze eerste koala's, kangoeroes, krokodillen en wombats hebben ontmoet. Vooral Hilde vond de loslopende kangoeroes heel leuk...

Eenmaal bij de indrukwekkende Blue mountains begon de regen en het hield niet meer op
Toch hebben we daarna gehiked in de stromende regen en wintere kou,het was prachtig en een geweldige ervaring, alleen wel een beetje nat.

Hopelijk doet hij het dit keer,

Liefs,

• 10 Juli 2015 - 17:30

Margret:

Hoi allemaal,

Wat leuk om wat van jullie te horen, heb het eerste bog gemist, of hij is inderdaad niet goed aangekomen, leuk hè al die dieren die je hier niet ziet daar in levende lijven te zien, was Hilde een beetje angstig voor de kangoeroe of had ze er juist een goede klik mee!
    Wij zitten in het mooie Italië genieten van de zon, mooi toch dat je evengoed kan lezen hoe het met jullie gaat, groetjes aan allemaal en geniet van jullie trip,
    Groetjes Wilfried en Margret

• 10 Juli 2015 - 23:58

Mia:

Leuk om weer wat van jullie te lezen. hopelijk krijgen jullie wat beter weer.
    Groetjes, Hen en Mia

• 11 Juli 2015 - 12:32

Henk Nijkamp:

hallo Wagemakertjes,
    Groetjes uit een zonnig Heerhugowaard. Waar blijft de foto van de Kangeroe en een Koala?
    Take care, enjoy and travel safe!
    Henk

• 11 Juli 2015 - 13:02

Julia:

De foto's staan erop hoor Henk

• 15 Juli 2015 - 19:03

Marcel En Meriam:

Hallo daar,
    Wie schrok er van wie bij de wilde dieren ha ha
    Het is toch ongelofelijk dat je zo ver weg bent en dat we toch contact kunnen hebben.
    Marcel moet nog twee dagen werken dan gaat hij ook in de relaxstand,
    Rij voorzichting let op overstekende kangaroe's xxxx

• 17 Juli 2015 - 19:07

Evelienthoen :

Wat gezellig allemaal. Het lukt even niet om
    Mee te lezen. Maar veel plezier

• 18 Juli 2015 - 17:29

Evelien Groen Thoen :

Hallo allemaal ik kan niet meer meelezen ik zie de laatste dag in Australië. Sta we in de mailing lijst Julia dan kunnen we weer meelezen veel plezier geniet ervan

• 18 Juli 2015 - 17:29

Evelien Groen Thoen :

Verslag uit: Australië, Sydney

Met z"n allen naar Australië

Hallo allemaal,

Welkom bij de blog van "Met z"n allen naar Australië' waar wij onze ervaringen aan de hand van verhalen en foto"s met jullie zullen delen. Hier alvast een klein beeld van hoe onze reis eruit gaat zien.

Om te vieren dat Hilde en ik allerbei geslaagd zijn, hebben wij als gezin besloten om met z"n alle naar Australië te gaan.
De reis zal vooral bestaan uit familie bezoekjes, grappen maken in de camper en veel genieten.
We beginnen door te vliegen naar Hong Kong en daar twee dagen te verblijven+ bezoek aan onze neef Willem-Jan. Daarna vliegen we naar Sydney om daar de stad te bekijken ( leuk weetje: twee van onze buren zitten gelijktijdig in Sydney en ons lijkt het erg grappig dat wij daar dan straks lopen helemaal aan de andere kant van de wereld, en we dan onze buren langs zien lopen..:)
Na Sydney vliegen we naar Brisbane om daar de camper te pakken en zo door te reizen naar Cairns. Onderweg zullen we een familiestop maken in Mackay en aan einde nog een klein weekje in Cairns bij Fred en Chantal verblijven. Waar we veel leuke en avontuurlijke dingen met hun gaan doen. Surfen!!

Hoppelijk genieten jullie ervan!

Liefs uit Alkmaar,
Julia

p.s. We zullen waarschijnlijk niet veel wifi hebben onderweg, dus wees niet bang dat we zijn opgeten door een kangoeroe, als we een paar dagen niks posten.